donderdag 11 augustus 2011

Another Day @ New York

Gisteravond hebben we nog een nighttour gemaakt door Manhattan & Brooklyn. Vandaag was de laatste hele dag in New York, vanochtend was ik alweer zo vroeg wakker.. Maar ja, dan kun je alleen maar langer genieten van nog een beautiful day @ New York, hihi! Om een uur of 8 zaten we alweer beneden aan het ontbijt, vandaag had ik echt behoefte aan iets gezonds maar ik moest toch een donut nemen van mezelf. (het zag er zo lekker uit :$) Maar ik heb ook 2 stuks fruit gehad (: Toen we het ontbijt ophadden zijn we naar 7th avenue gelopen, ons hotel ligt tussen 5th avenue & 6th avenue in. Maar echt vergis je niet, een straat is hier veel langer dan in Nederland.. Op 7th avenue zijn we op de hop on hop of bus gestapt, en hebben daarmee de uptown tour gedaan. We zijn bij Central Park uitgestapt, daar hebben we rondgelopen & zijn toen weer met de hop on hop of bus gestapt. We zijn bij het appartementengebouw waar John Lennon is doodgeschoten langsgereden. Ook zijn we bij allemaal musea langsgereden, maar wij houden  niet zo van musea dus daar zijn we niet ingeweest. We hadden alweer een heel grappige tourleider, telkens grapjes maken, haha. Toen zijn we weer uitgestapt bij 7th avenue & hebben we bij de mcdonalds wat gegeten. Daarna zijn we naar Madame Tussauds geweest, ik moet zeggen die in Amsterdam is veel leuker! Ook hier was een scream gedeelte, & ik schrik echt overal van & het leek erop dat ze het op mij gemunt hadden, want ze gingen telkens naar mij toe en gingen dan heel dicht tegen me aan staan en enge geluidjes maken.. (ik heb zo hard gegild, mijn broer was bijna doof zei ie.. ;$) Toen zijn we naar het hotel gegaan, om even bij te komen enzo, wat drinken etcetera. Net hebben we even gewinkeld, souvenirs gekocht & een shirtje en shortje (: Echt superleuk, komt nog wel in een shoplog :D We gaan zo even eten halen bij de subway & misschien vanavond Empire State Building :)

Lots of love from New York

Hier de foto's;













3 opmerkingen: