vrijdag 12 augustus 2011

Hello Washington D.C. :)

Gisteravond was de laatste avond in New York. :( We zijn naar The Observation Desk van The Empire State Building geweest, wat was dat indrukwekkend! Zo mooi met al die lichtjes van de stad. Alleen je moest echt heel lang in de rij staan. Echt heeel lang! (Uitspraak van mijn moeder; Als mensen ons vragen wat je moet hebben als je naar New York gaat, dan zeg ik: GEDULD! xd) Vanochtend in het hotel ontbeten, een donut & minimuffin. :) echt lekker! ;D Daarna zijn we gaan winkelen, toen heb ik all stars van mijn ouders gekregen bij de lady foot locker vandaan. (: We zijn ook nog naar Macy's geweest, maar dat vond ik niet echt leuk.. Daarna zijn we weer naar het hotel gegaan, en daar nog even wat gedronken enzo. Toen zijn we met de koffers naar de lobby gegaan, om daar op de taxichauffeur te wachten die ons zou ophalen. (wat ik ook in de eerste post van Amerika had gezegd.) Kwam ie niet opdagen.. Toen heeft het hotel een taxi voor ons geregeld, maar daar moesten we ook heel lang op wachten, want het was echt heeel druk vandaag in New York! Toen we op het vliegveld waren hebben we daar pizza gegeten, wat echt heel lekker was! (: Om kwart over 3 moesten we vliegen, het was ongeveer een uur vliegen dus het viel mee! Op het vliegveld van Washington hebben we zoveel roltrappen gehad om naar de bagageband te gaan, dan gingen we weer omhoog dan weer omlaag en we moesten zelfs met een trein/metro om bij de bagageband te komen.. Toen we onze koffers hadden zijn we naar een taxiplaats gelopen en hebben een speciale vliegveldhotelbus genomen naar ons hotel, echt een stuk luxer dan het hotel in New York. We hebben zonet bij de mcdonalds gegeten, die zit schuin tegenover het hotel haha. (: Daarna hebben we gezwommen in het buitenzwembad van het hotel, heerlijk! Nu lekker even tv kijken op de hotelkamer en dan zo slapen & dan morgen weer een nieuwe dag Washington. Maar ik begin nu New York wel te missen hoor! :( Het is hier zo rustig, en daar was het zo gezellig druk vond ik! Ik ben btw de enige van ons gezin die New York mist.. :s

Lots of Love from Washington D.C.

Vandaag niet zo veel foto's, morgen weer beloof ik! (:






2 opmerkingen: