dinsdag 9 augustus 2011

Second day New York! (:

Gisteravond hebben we nog over Broadway gelopen, dat is echt indrukwekkend! ;o Overal grote schermen met reclame & dergelijke. Ook zijn we naar de M&M store geweest, dat is echt zo vet! ;o Ook stond er gisteravond een vent in een snoeprok op straat, dat heb ik natuurlijk op de foto gezet ;p Vanochtend was ik al om 7 uur wakker, net als mijn moeder & even later mijn vader en broer ook. Toen hebben we een echt Amerikaans ontbijt gehad in het hotel (denk donuts, wafels, toast & dat soort dingen.. ) Toen zijn we naar een bushalte gelopen om daar op een hop on hop of bus te stappen & daarmee zijn we naar Battery Park gegaan. Via Battery Park kun je naar het vrijheidsbeeld wat wij dus hebben gedaan (: Wat is dat VET!! :) Natuurlijk met het vrijheidsbeeld op de foto gegaan, (; Mijn ouders hebben betere foto's, die ga ik als we thuis zijn wel posten ;D Ook zijn we naar Ellis Island geweest. Daar kwamen alle immigranten aan die naar New York wouden. Ik kreeg echt zo'n kamp westerbork idee erbij als je dat museum zag.. Maarja.. Toen zijn we naar de bushalte gegaan om daar weer op de hop on hop of bus te gaan. Toen we op de bus zaten begon het te regenen, en het begon steeds meer, dus we kregen van onze tourleider een poncho, echt zo'n plastic geel ding, oh wat was/ben ik blij dat niemand me hier kent haha. We hebben ongeveer 3 kwartier in de regen in een open tourbus gezeten, echt zo'n verzopen kat effect had dat.. Toen we bij het hotel waren ongeveer een uur geleden ben ik meteen onder de douche gesprongen, heerlijk! En ik ben verbrand op mijn schouders en rug!;o Echt dom, vergeten in te smeren.. Het was vandaag echt hot! ö Maar dat geeft niet haha. Ik stop nu maar weer, vanavond misschien nog een night tour doen door Manhattan (:

Lots of love from New York! <3










3 opmerkingen: