vrijdag 26 augustus 2011

Going back 2 San Francisco!

Vandaag zijn we weer terug naar San Francisco gereden. We zijn eerst nog naar Yosemite National Park geweest. Dat is ook al zo'n mooi park! :) Daar zijn we naar een gift shop en de Lower Yosemite Falls geweest. Daarna hebben we bij een riviertje/meertje gepicknickt. Daar kregen we gezelschap van 3 chipmunks, haha. Mijn moeder noemde de ene Alvin. ;p Later kwamen er ook nog 2 eenden bij. Daarna zijn we verder gegaan op weg naar San Francisco. We zijn later nog bij een tankstatiom gestopt om te tanken. Daarna kwamen we bij een cupcakewinkel langs, en ik wou nog een cupcake hebben gehad deze vakantie, dus we hebben cupcakes gehaald. (Ze waren heel lekker! <3) Toen weer verder gegaan, we moesten over de bay bridge om naar San Francisco te gaan. Aan de ene kant kon je in de verte schepen zien & aan de andere kant kon je niks zien zoveel mist was er. Toen kwamen we weer bij het hotel aan, hetzelfde hotel als 2 weken geleden. Nu op de 5e verdieping toen op de 3e verdieping. ;p Vannacht om half 5 gaan we op weg naar het vliegveld en dan zijn we zaterdagochtend weer op Schiphol! :) Ik heb echt zin om weer naar huis te gaan! Ik mis mijn lieve vriendinnen! <3
Als ik weer thuis ben komt er nog een post over de vliegreis & over de dingen die ik heb gekocht/gekregen.

Lots of Love from San Francisco! <3

Dit is de laatste post vanuit Amerika. :( Maar ik heb echt zin om weer naar huis te gaan. (:
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 opmerkingen:

  1. Wow je eerste foto is echt mooi =D! Ik wist niet een dat SanFransisco er zo uitzag ^^!

    Hahaha ik kan me ook wel een voorstellen dat je zin hebt om weer naar huis te gaan hoor <3! Ik had dat ook. Ik was voor het eerst blij die grasvelden weer is te zien xD!

    xx Katy ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw al je foto's zijn prachtig! Ik ben echt jaloers dat je naar Amerika bent gegaan! ( dat wil ik al jaren ;p )
    Maar ik heb ook altijd als je paar weken ( of zelfs al 1 week ) weg bent geweest, dat je weer naar huis wilt. Thuis is toch altijd het fijnste! (:

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk allemaal en mooie foto's!

    btw. Ik heb even een probleemtje met me blog, want het kan zijn dat je me posts niet meer in de leeslijst ziet staan omdat ik me URL heb veranderd! Daarom moet je me even ontvolgen en daarna weer opnieuw volgen! Dan klopt alles weer! Sorry voor het ongemak!

    Life-la-dolce-vita.blogspot.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen