dinsdag 9 augustus 2011

New York, New York! (l)

Hier mijn eerste berichtje vanuit Amerika! Oah ik houd nu al van New York! Onze vliegreis ging goed, ongeveer half uur vertraging, dus dat viel mee ;d We hadden net de allergrappigste taxichauffeur die je je kan voorstellen haha, hij maakte telkens grapjes enzo & we hebben hem nu al geboekt voor donderdag, haha. Ook heb ik nu alvast een paar foto's vanuit het vliegtuig voor jullie. We gaan nu zo de stad even verkennen hihi :D

De foto's hierbij zijn vanuit het vliegtuig & een foto van de taxichauffeur haha, ohja ook een foto van mijn haar, want dat gaat echt statisch worden na 8 uur vliegen. ;p

Ohja ik heb vandaag 3900 miles gevlogen, dat vond ik stoer om te zeggen, oke schrijven :p

Love from New York! <3







7 opmerkingen:

  1. ahhh awsome haha, ik ben zo jaloers..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. New York lijkt me zo superleuk, maar ik ben veel te bang om te vliegen dus ik weet niet of ik er ooit heen wil gaan :s

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaloers, ik wil zo graag naar amerika. Was je niet compleet gesloopt na zo'n lange vliegreis?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super ! heb je geen jetlag ? echt super gaaf ! :DD!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeeehh! Super leuk dat je naar New York gaat! Whaaa, ik ben jaloers =D

    Heel veel plezier in Amerika ♥

    xoxo ♥♥
    http://lifeisjustmagical.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hadden jullie een luxe vliegtuig! Haha, had je die van ons moeten zien.. :S echt heel lelijk. Maar gelukkig zijn we er wel gekomen. Maar dit is wel heel leuk om zo je vakantie te lezen! <3333

    BeantwoordenVerwijderen