maandag 8 augustus 2011

Mijn Reis Begint! :)

Op het moment dat deze post gepost word, ben ik op Schiphol & gaan we bijna vertrekken naar New York! Ik ga mijn reis dus hier op mijn blog bijhouden, zodat jullie ook al dat moois kunnen zien wat ik ongetwijfeld ga bekijken! :D Ik kan via mijn mobiel posten met foto's, wat via onze ipad niet zou kunnen.. ;s Dus ik ben echt superblij met mijn telefoon! :D (Nog bedankt papa & mama, haha.) Wij vertrekken om kwart over 1 vanaf Schiphol en komen daar dan ongeveer half 4 plaatselijke tijd aan, dan is het hier in Nederland ongeveer half 10 's avonds. Ik weet nu al dat ik al mijn lieve vriendinnetjes supererg ga missen! ;o Het volgende bericht komt waarschijnlijk op dinsdag over The Big Apple haha. ;d
(via weheartit)
Ik hoop natuurlijk dat jullie het leuk gaan vinden! & ik hoop dat ik genoeg tijd heb om minstens 1x in de twee dagen te posten, met natuurlijk heel veel foto's, van de leuke dingen die ik ga zien, en mijn aankopen. (denk KLEDING, KLEDING & KLEDING, haha. ;p) 

Liefs, Chantal. 

3 opmerkingen: