dinsdag 23 augustus 2011

Las Vegas!

Vanochtend zijn we weer vertrokken uit Bryce Canyon. Om ongeveer half 10 zijn we daar weg gegaan. Onderweg kwamen we door Zion N.P. Dat is ook al zo mooi! Je kwam door 2 tunnels die uit de rotsen zijn gehakt. En later moesten we even een paar minuten wachten voordat we verder konden rijden doordat ze met de weg bezig waren en er daardoor maar vervoer van een kant bij langs kon. Toen kregen mijn broer en ik een snoepje van die parkwachter, haha. ;p Toen zijn we weer verder gegaan op weg naar Las Vegas. We hebben onderweg wat gegeten bij Subway. Ik ben de laatste tijd echt gek op de Subway geworden. <3 We kregen er weer een uur bij, dus we moesten de klokken weer een uur achter uit zetten. We waren om 2 uur in Las Vegas, alleen toen mochten we nog niet inchecken, dat kon pas om 3 uur. Dus toen zijn we een stuk gaan lopen, eigenlijk best wel een dom idee, het was het heetst van de dag. Dus daar liepen we in de brandende zon, ongeveer 42 graden.. Natuurlijk verkleurd.. Toen hebben we nog wat koud drinken gehaald bij de McDonalds. Toen mochten we ook eindelijk inchecken, naar de kamer gegaan & daarna zijn mijn broer en ik het zwembad ingedoken. Heerlijk! Het was alleen wel heel druk in het zwembad.. Het zit hier vol met Nederlanders, haha. Daarna weer naar de kamer & we hebben net in het restaurant van het hotel gegeten, het was lekker, maar ik zit nu echt vol! ;o We gaan zometeen in het donker nog even over The Strip rijden, daar staan zowat alle hotels van Las Vegas, er zijn dan allemaal lichtjes enzo. :) Morgen gaan we naar Death Valley.

Lots of Love from Las Vegas!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten