zaterdag 20 augustus 2011

Really Hot @ Scottsdale

Vanochtend hadden we ontbijt bij het hotel; bagels, muffins, yoghurt etcetera. We hebben buiten zitten eten, het was alweer warm! ;o Toen zijn we ongeveer een uur of half 10 op weg gegaan naar Phoenix/Scottsdale. Het was een dikke 400 km rijden. De natuur is nu echt helemaal anders, eerst was het groen en planten etcetera, nu zijn het vlaktes & bergen met af en toe een dood struikje voor de afwisseling. Onderweg hebben we wat gegeten bij Taco Bell, echt heel lekker! :) Toen zijn we weer verder gegaan, ongeveer half 3 waren we in het hotel, daar hebben we even gezeten. Toen ben ik met mijn moeder gaan shoppen! :D Het winkelcentrum zit aan de overkant van onze kamer, lekker dichtbij dus. :) Ik heb zelf lipgloss, een haarband en enkellaarsjes gekocht. :) (Die lipglossjes hebben allemaal hele leuke 'smaakjes'; caramel, suikerspin en watermeloen.)En ik heb van mijn moeder een shirtje, jurkje en 2 spijkerbroeken gekregen. Forever 21 is echt zo'n leuke winkel, daar komen mijn spijkerbroeken vandaan. Mijn shirtje, jurkje en enkellaarsjes komen van LoveCouture, ook zo'n leuke winkel. :) Toen zijn we weer naar onze kamer gelopen. Daar wat gedronken want het is hier weer stikheet. :) Later zijn we weer naar het winkelcentrum gegaan en hebben we een broodje bij Subway gegeten. Toen weer naar hotelkamer, en toen heerlijk gezwommen. Later nog even op de stoelen bij het zwembad gelegen, in het donker, dus bruin zal ik er niet van worden ;p Morgen gaan we naar Grand Canyon. (:

Lots of Love from Scottsdale.






1 opmerking:

  1. Het weer ziet er op je foto's warm uit haha. Ik weet alleen niet wat bagels zijn. Het klinkt me wel bekend maar ik heb geen idee wat het inhoud.Net als forever21. Ik moet echt wat vaker naar buiten hahaha.

    Veel plezier in de grand canyon. Klinkt gaaf =]. Ik ben benieuwd naar je foto's =D!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen